Kvalitní zadání je základ, na kterém se dá postavit úspěšný web. Proto dáváme důraz na dobrou komunikaci s klienty hned od počátku projektu. Na základě konzultovaného konceptu vytvoříme návrh s přehlednou strukturou pro úvodní stránku, případně další část webu, dle zadání a rozsahu projektu. Dbáme na pravidla použitelnosti a především přehlednosti použitých prvků. Po vytvoření návrhu následuje připomínkování, kde společně probereme grafický návrh a pokusíme se dojít k optimálnímu řešení. Po dohodě a připomínkování vytvoříme finální verzi webové stránky.
Kompletní řešení pro zákazníky s požadavky na originální vzhled své prezentace. Prezentace obsahuje návrh úvodní stránky a dvou podstránek. V případě realitního systému se jedná nejčastěji o vyhledávání nemovitostí a detail nemovitosti. Prezentace obsahuje originální statickou hlavičku a další stylizaci části prezentace jako hlavní menu, boční menu, patičku stránky vše v jednotném stylu pro přehlednost a spokojenost zákazníka.
Kompletní řešení pro náročné. Prezentace obsahuje detailní návrh všech základních podstránek, animovanou hlavičku, řešení navigace pomocí ikon, jednotný styl a moderní design. V případě absence loga firmy připravíme logo pro web a další části pro finální vzhled bez kompromisů.
Úsporné řešení pro zákazníky, kteří volí formu již hotového řešení. Připravený návrh upravujeme barevně a odlišujeme použitím originální hlavičky webu. Výhodou je především nízká cena a rychlost provedení.
Originální návrh vzhledu stránky, struktury a organizace prvků na webu a jejich vytvoření, konzultace a připravení šablony k nakódování.
Po vytvoření grafického návrhu vzhledu úvodní stránky je také vytvořit podstránky s rozlišným grafickým vzhledem. Každá stránka webu vykazující rozlišnou strukturu je považována jako originální podstránka.
V případě, že nemáte vytvořené logo společnosti nebo kompletní firemní styl, je nutné vytvoření jednoduchého loga, které bude reprezentovat a odlišovat Vaši společnost od ostatních. Stejně tak bude jednoznačným identifikátorem pro Vaše budoucí zákazníky .
První věc, která Vás upoutá při vstupu na jakoukoli stránku je hlavička stránky. Graficky upravený prvek pro jednoznačnou identifikaci webu. Proto je na tuto část kladen zvláštní důraz. V kombinaci s logem musí jednoznačně sdělovat obsah a význam webu. V případě animované hlavičky jsou prvky navíc v částečném pohybu, reagující na události uživatele.
Chcete-li na svých nebo partnerských stránkách propagovat službu svou nebo jinou, poslouží ktomu reklamní blok odkazující na potřebné umístění. Tento prvek je řešen statickým nebo animovaným způsobem v různých rozměrech podle požadavků.
Obsahové sdělení a organizace na stránce je důležitým nástrojem pro snadnou a přehlednou navigaci pro návštěvníky stránek.